yokoyama yu...???!!






ok...lets start fangirling!!!!

since yesterday was his birthday, i feel like want to write something about him, AGAIN, even though i already did at my old blog. nevermind, i still want to meme...

Yokoyama Yu atau nama sebenarnye Yokoyama Kimitaka ni seorang jepun. dia merupakan salah seorang ahli kumpulan Kanjani8 dan merupakan ahli yang tertua (baru je turned 27 tahun semalam). ape ek nak kategorikan mamat ni? dia ni menyanyi tapi suara tak sedap pun. dia berlakon (dalam Yukan Club and Haikei, Chichiue-sama, etc) tapi tak la sehebat mana pun. dia menari tapi tak la secantik mana pun. kehebatan dia mungkin cuma bercakap dengan banyak dan lawak yang acceptable. kesimpulannye, dia ni penghibur.

kepada mereka2 yang kononnya mengenali aku lebih dari aku sendiri mungkin berkata, "ish..tak sangka wani ko minat ngan lelaki jambu macam dia ni"..kalau korang tak sangka, apatah lagi aku. mungkin benar cinta itu buta. tapi apa yang attractive pasal dia ni mungkin ability dia untuk membuat aku ketawa dan membuatkan aku tak sabar2 nak tengok semua variety show yang hosted by him. sebab aku nak ketawa kuat-kuat. dan kecomelan bentuk physical dan wajahnye juga membuatkan aku rase tak jemu nak tengok dia. ahh, sudah lebih aku puji ni.

tapi lebih banyak aku mengetahui pasal dia, aku merasakan dia ni seorang yang misteri. seakan-akan karakter yang ditunjukkan di public hanya satu lakonan. mengikut fakta-fakta yang aku baca pasal dia, even though kat public dia seorang yang bising tak hengat dan kadang-kala bermulut celupar, tapi waktu off camera, dia seorang yang pendiam dan tak cakap ngan orang. buat kerje sendiri dan buat tak tahu jek. memang la ape yang dia lakukan tu takde kene mengena dengan aku tapi somehow tetiba aku rase macam nak tau lebih mendalam je pasal dia. macam kenapa ko senyap? tak suke ke jadi artis? kenapa nak jadi artist? ada ke kisah silam yang membuntui fikiran anda sekarang? ceh macam nak gi interview dia skarang. "aku pehal nak tau..ikut suke dia la.." alter ego ku berkata. oleh itu, aku lupakan saja.

tapi, aku suke mereka kanjani8 secara keseluruhannya kerana mereka mempunyai pelbagai karakter yang menarik dan membuatkan aku tak jemu untuk menonton mereka apatah lagi mengetawakan kebodohan dan lawak mereka.

sekian, meme aku yang agak serabut. sebab orang dia pun serabut..
dah la
jom picspam..

sinaran matamu membunuh!!



the rest of kanjani8:- dari kiri yokoyama yu, okura tadayoshi, shibutani subaru, yasuda shota, murakami shingo, maruyama ryuhei, nishikido ryo

WANTED!!!

Comments

Popular posts from this blog

crush injury

just a ride

Bleach Frenzy