umbai..

umbai...

satu tempat di Melaka

bagi orang yang tak suke makan seafood, mungkin korang tak heran la Umbai ni. tapi bagi orang yang suke makan seafood cam aku nih, aku anggap Umbai sebagai Syurga Makanan. ahhhhh...

PERINGATAN!!!!
sebelum korang teruskan membaca post ni..diingatkan..ianya tak sesuai dibaca oleh orang yang tengah berpuasa atau orang yang tak suke seafood. mungkin ianya akan membuatkan gastric juice anda dihasilkan dengan rancaknya takpun orang yang tak suke seafood ni, dengan membaca dan melihat gambar2 di post ni akan rase nauseated..perempuan mengandung pun tak digalakkan baca..takot mengidam..sekian..


lepas kitorang jalan-jalan kat Nilai haritu kan..(rujuk post sebelum ni)..since kitorang dah berkumpul satu family ni..(Ajat balik, Babah tak keje)..kitorang pun pegi la makan dinner kat Umbai..memang puas..dengan harga RM100, amat berbaloi sangat makan seafood yang berbagai jenis kat sini compare to makan pizza hut..OIIISHIIII!!!!



sotong goreng tepung..



ikan siakap 3 rasa, and siput masak sambal



lala masak ape ek, tak ingat and udang masak sambal

lain-lain makanan yang tak terdapat dalam gambar-gambar ini, ikan bakar, nasi lemak, otak-otak..


burpp..ALhamdulillah..kenyang....aku terpakse bukak belt aku lepas makan...huhu

Comments

jetjetsemot said…
hoh..sedapnya..yes..kalu gi melaka mmg kena pegi makan kat umbai dan segala kawan2 die..tak igt nama tempat len..eh..kamu xle bukak belt ok bile perot kamu penuh, nnt usus ko jadi tak bgos..tak igt ape..ahah..

wani..aku nak exam..takot sangat!!!!!!
nak exam ekk???...i wish you all the best and dipermudahkan segala urusan..

nape tak bagus usus??..tapi nak buat camne..perut dah nak meletup..
jetjetsemot said…
hahah..aku rase die efek elasticity of engko punye usus..cmtu kot lebih kurng..tak sure sgt..

time kaseh atas wish itu..aku mulai hari ini, akan ckp takot nak exam kepada ko setiap kali meninggalkan sebarang pesan..ehehe..

Popular posts from this blog

crush injury

just a ride

Bleach Frenzy