kerje???

picture taken from www.textfile.com
ahh....
post ni agak scary...

nak dipendekkan cerita. semalam aku dapat surat dari SPA menyatakan yang aku dah dapat tawaran untuk bekerja sebagai seorang doktor. hape??
tapi penempatan (posting) masih belum diketahui. minggu depan aku kene buat medical check up. ahh..rase macam besok je nak keje( nada takot)..boleh tak postponed lagi sikit.
bukannya ape. memang la rase tak sabar-sabar nak kerja. maksudku, nak rase excitement sebagai seorang doktor macam kat batu pahat dulu. tak sabar nak dapat gaji pun ye gak sebab memang sekarang financially amat tight sekarang ni. tapi....

takot pun ada. yela. kalau ilmu aku tak lekang dek panas ok la. at least confident la sket nak buat keje. ni, soalan anatomy standard tingkatan 4 yang adik aku tanya pun aku tak leh jawab. ini bermaksud, aku kene revise balik segala knowledge about medicine. taklah rase bodoh dan takot sangat bile start keje nanti. ahh, berusaha la wani. cutimu dah sampai ke penghujung.

watashi gambaru!!!!...

p/s: rase-rase dapat tak Sabah??..ish...

Comments

jetjetsemot said…
tak dapat de engko sabah tuh..ngahahha..

wah wah..dokto wani kah ko..ah..tade maknenye nak panggei ko dokto..nnt lemme know wat negara ko keje at..i'll stand by u..ahaha..

Popular posts from this blog

crush injury

just a ride

Bleach Frenzy