gila lagi

bagi mereka yang telah mengenali aku lebih dari aku sendiri, mungkin korang perasan yang aku ni

a) sentiasa di alam fantasi (sebab fantasi lagi best dari realiti)

b) kegilaan aku bermusim


oleh itu, untuk musim ini, aku pilih Mizushima Hiro sebagai jejaka kegilaan musim ini. (sebelum ni penah menggilai Paul Walker, Johnny Depp, Hugh Jackman, Ikuta Toma, Yokoyama Yu). mainly and mostly because of this. aku rase aku dah tengok trailer ni dah juta2 kali.




kenape aku suke tengok trailer ni sampai termimpi2.

1) sape pengikut majalah gempak kat sini angkat bulu hidung?..yeah..kalu korang kipas-susah-mati (die hard fan) komik gempak tu, korang mesti ingat satu komik iaitu 2dudes. famous and fofuler a citer tu. ingat lagi slay..aku dilahirkan terrer dan handsome.

so ape kene mengene ngan citer ni?..sebab karakter slay and karakter dalam citer jepun ni lebey kuang (mostly dari segi physical).

2) sebab pelakon a of coz. memang tak boleh disangkal lagi. hands down. mizushima hiro (yang blonde) tu memang macho. dan digandingkan dengan hiroki narimiya (rambut merah)..sugoi..kakkoi..omoshiroi??

"Drop" tajuk citer dia. ala pasal budak ni nak jadi samseng. terpengaruh ngan komik yang dia bace. aku tak kesah jalan citer dia camne. aku nak tengok citer ni gak. oleh itu, sesape yang terjumpe mane2 tempat utk download citer ni tolong a kongsi ngan aku. sharing is loving kan?

mizushima hiro's week. aku pun baru je tengok drama dia bertajuk Mei Chan's butler. citer bodoh ala2 hanazakari no kimitachi. bayangkan ko ade seorang butler yang handsome lagi gagah yang buat ape saje untuk ko. (nak bukak muka surat pun suh butler ke?..mmg melampaus). citer dia aku nak bagi berape bintang ek? hmmm...aku bagi bukit bintang la..





orewa kakkoi desune?


pastu, aku tengah layan lagi satu citer dia belakon gak.. Room of King. tapi karektor dia tak berapa sangat dalam citer ni. so agak boring and mellow sikit. so tak berape nak layan. yang ni aku bagi tahi bintang jer.

ape2 pun all the best la untuk mamat ni. tingkatkan mutu lakonan anda. (aku seke tengok dia yang photogenic ini.)...nta a. aku yang memang perasan ini rase dia ni ada iras2 Noh Hujan sket. setuju??


my sexy back





aNoh from Hujan

atau ia hanya ilusi

Comments

Valjam Boyd said…
AHHHHHHHHH!


AKU SETUJU!!!!!!!! HIRO-KUN KAWAIIIIIIII!!!!!!!!
She said…
hiro = anoh? totally ilusi ok.

anoh..matamu yg redup iteww.. *cair*
Anonymous said…
yohoho you know me im your 3th bro hohoho

Popular posts from this blog

crush injury

just a ride

Bleach Frenzy