at last, Mr Sunny is back with suprises


yeahhhhhh.....
sambil melompat2 keriangan dan berguling2 kegembiraan...
akhirnya..setelah sekian lama(months)..asyik HUjan je..
akhirnya, dengan penuh drama...aku dapat melihat matahari
diulangi
MATAHARI
SUN
dan aku sambut kedatangannya dengan tawa yang riang...kikikiki stella tiki..
sunny! sunny! sunny!
Sunny = bright day = go out = take pictures!! :)
dan hari ini, Mr Sunny datang dengan beberape suprises yang aku tak expect(ceh. dah name pun suprise, mesti la tak expect..if you expect surprise, tak surprise la namenye)

surprise pertama
aku tahu seseorang ini yang bergelar Minci di dalam blog seseorang. aku tak pernah jumpe insan ni tapi aku tau dia kawan kepada member aku di Manchester. and member aku ni slalu mention name dia in her blog..dan harini....aku jumpe Minci in person!!...yang merupakan colleague satu department..what the!!..and aku baru tau insan ini Minci setelah 2bulan? kitorang kerje bersama...berape besar saiz bumi ni??..sape tau?? sebesar Minci ka??


surprise kedua
rumah aku ade kulat???..biar betik??

surprise ketiga
kitorang (aku dan pseudo bini aku) baru tau ade sebuah taman yang cantik tak tak diurus dengan betul kat tengah pekan Kuching ni..why we never see this place before...yeah for another new spot..


surprise keempat
hari ini, seme colleague aku yang bertudung pakai tudung purple!!!..Barney day..

bende2 yang tak surprise pun ada..contohnya
1) brother J memang pakar dalam meributkan labour ward
2) adik V consistently annoying with poor insight, grandiosity and annoying
3) Kak pah selalu tido awal..di tatkala aku menaip ini, dia tengah tido di atas sofa di depan tv just after our dinner

goodnite

Comments

Valjam Boyd said…
adik A ko tak kaler ungu pun...

come to think of it..dia slalu pakai tudung kaler itam...

black metal cam ko gak kot...ngeh ngeh ngeh..

Popular posts from this blog

crush injury

Bleach Frenzy

just a ride