raye...raye...raye


Hasil karya Haziq..bagi kad raya kat ibu dia dengan duit raya...bijak anak-anak aku


raya kan sebulan..huh

perkara-perkara best waktu raya...

1) Anak buah aku masih tak percaya aku ni doktor. soalan dorang ialah.."kak wani doktor eh??..betul eh kak wani doktor?"..fine..kutuk a aku..siap korang..lepas tu, dah bagi duit raye boleh comment.."alah sepuluh ringgit je"...melampaus budak2 sekarang.

2) "awak dah makin kurus"...hsnhh...kembang bulu hidung aku...

3) dapat makan ikan sembilang berlada, masak lemak labu, etc etc..aku aka Si Tanggang moden..makan takyah nak pikir...tengggg...dah siap kat dapur...sedappppnyeeee...

4) bangun tidur pukul 9am, kul 10am...bestnyeeee....

5) dapat duit raye jugak..RM55..banyak a kire tu kan...

6) pergi bercuti dengan family ke Pahang...ke Cherating...hehehe..gelak keji

7) yang tak best...bile soalan cliche itu ditanya berulang kali..."sorang je?" "dah ada pakwe belum".."bile nak merase makan nasi minyak ni"....nak makan nasi minyak pergi je la makan...ape susah..tak payah tunggu aku....pening..pening..

8) yang tak best...takde bunga api...huhu..

kurang dari 12jam lagi...aku akan berangkat pulang ke Kuching..dan kembalilah hidupku yang penuh dengan seksaan itu...ahhhhhh....kenape cuti itu bukan selama-lamanye..dan kenape duit itu tidak boleh dipetik dari pokok...kan best hidup...

Comments

Popular posts from this blog

crush injury

Bleach Frenzy

just a ride