maggi and mayonaise



"sedap ke makan maggi and mayonaise?"

Mayo-noodle??


jawapannya..sila tengok clip ini




sedap...


hontoni...

aku mula makan maggi dengan mayonaise sejak tengok cerita jepun satu ketika dahulu (walaupun cerita ni banyak cakap pasal mikan aka buah oren)

tajuknya.."Love Collage" aka "Renai Shashin" aka "Collage of our life"

seperti biasa...aku malas nak tulis..meh kita bace sinopsis yang dah ditulis orang yang lebih profesional..

Makoto (Ryuhei Matsuda...belakon dalam citer Nana the movie as the guitarist Ren) encounters the love of his life in the girl called Shizuru (xberapa kenal a minah ni...tapi dia kiut la).However their relationship is of brief duration as Makoto discovers that Shizuru's photographic know how, outmatches his own and won some international award.They end up separating with her extracting a promise from dream of becoming a professional photographer...Three years later, the promise still hasn't been fulfilled.All the memories were flash back as Makoto received a letter from New York,sent by Shizuru.

Knowing rumors from his old colleague that Shizuru has been dead for a year, Makoto decided to go and visit her beloved... and how he ended up meeting his girlfriend???...jeng jeng jeng



seperti biasa...nak tau kisah selanjutnya..tengok sendiri...

so dalam citer ni..ada one part tu dorang makan maggi dengan mayonaise..macam sedap...dan memang sedap...betul tak tipu

tapi yang penting...citer dia best...gambar yang diambil memang cantik...

one of the reason kenapa aku mula menyukai photography...inspirasi orang kata

aku nak....

1)aku nak bilik macam dia...penuh dengan gambar..gambar..gambar..gambar

2) aku nak kamera dia...nak jugak2

3)aku nak amik gambar macam Shizuru...sugoi kireiii

4)dan aku nak makan maggi dengan Ryuhei Matsuda...tak pun dengan Mizushima Hiro...takpun dengan Paul walker...tak pun dengan Kenichi Matsuyama...ahakzzz



to capture every moments..so it will freeze..and never be forgotten...

sila la bawa kamera anda di mana saja anda pergi..click click..

renai shashin...



kalau mee kolok and mayoinaise????? ada berani mau coba??


Comments

Valjam Boyd said…
seen dat film before..

la, macik tu kan ryoko hirosue..minah shotgun marriage

Popular posts from this blog

crush injury

Bleach Frenzy

just a ride