saya nak....


1)...nak balik..nak pegi bercuti ngan family..to have some fun...a lot of fun...fun fun fun..

2)...nak backpacking...ke mane2 sahaja..aimlessly...and hoping to find something new..something ape??..whatever...sape nak ikot??..jom g cherating...leh a..

3)...nak kete!!!!!...now...

4)...nak rumah yang kemas, ade orang gaji yang boleh masakkan untuk aku dan basuh baju aku..terime kasih kak pah..haha..

5)...nak DSLR...dengan lens yang berbagai-bagai..dan pergi backpacking..menggunakan kereta yang baru...

6)...nak belajar main gitar...pastu leh buat lagu...pastu buat album..pastu lagu masuk juara lagu..a singing doctor??..(biarkan dia dengan labu2nye)

7)...nak bangun pegi lambat tapi masih boleh pergi kerje dan tengok patient...nak buat appendix...pastu leh buat laparotomy...pastu buat Whipple...huaaaaaaa...leh lawan Dato Kanda a pastu..lawan sape punye lubang hidung paling besar..huhu..

8)...nak jumpe ngan anak2 sedara aku..mesti dorang dah besar..pastu tak kenal aku lagi...aku doakan korang terbantut sampai bile2..amik..

9)...nak mase supaya aku dapat tengok bleach and onepiece dengan tenangnye..dengan harapan roh aku akan semakin tenang..

10)...nak tengok kucing aku..Sally, Johny, Cindy...(macam name MO aku je seme..most of them..2/3 of them)..shaggy, casper, boboy, comel...etc..

11)..juga nak mase supaya aku leh plan mase depan aku dengan lebih baik...

12)..nak call kak pah sekarang..dia dah habis buat Caesar ke belum..sebab aku dah lapar nak makan..LAPAR!!!!

Comments

Popular posts from this blog

crush injury

just a ride

Bleach Frenzy