aku dah bosan


lately aku rase hidup aku bosan...pergi keje pun tengok 2-3org patients je...houseman ramai...dah la patient tak ramai.....which is supposedly to be a good thing la...sape nak keje banyak2..especially bulan puase ni...memenatkan...tapi takde keje pun bosan gak...lepas round petang main ngan budak2...which bring my thoughts to my nieces and nephews kat rumah..sure dah besar...

bosan...sebab...semua pasal hospital...pasal patient..nak cakap ngan member pun pasal patient..borak dgn family pun kadang2 cerita pasal kerje...balik rumah pun mengumpat pasal hospital..nak buat camner..dah keje dalam line tu jugak...nak cakap pasal ape lagi?? pasal politics?...anime??...movies??...tak semua sekepala...bila tak sekepala...mula a nak marah2....

bosan sebab dah seminggu tak berapa sehat..sakit kepala...tak terkejut kalau aku pun dapat H1N1..budak2 yang degil tak nak pakai mask pastu batuk tak hengat....kepala aku berdenyut2..rase nak hentak kat dinding..

bosan bile orang duk cerita pasal boyfriend, pasal kawen..so what?..bukak friendster je mesti ada je jemputan majlis kenduri kendara...yes,,i do happy for all of you...tapi takyah a nak memperingatkan aku...makcik2 and mama pun tiap2 kali aku balik itulah soalan cepu emas yang akan ditanya...tak tengok 3R ke???...aku nak jadi nenek yang tua yang dapat pergi Zimbabwe...pastu kumpul duit juta2...pastu wallet leh jadi macam ATM machine...end of story...

sebab bende2 ni lah..aku pun tak tau nak tulis ape kat blog ni dah..kutuk nurse dah (FYI..citer aku aritu tak menuju kat semua nurse secara keseluruhan..cume ada sesetengah nurse je yg mmg layak dikutuk...yang lain layak dipuji)...cite pasal patient dah..citer pasal kuching dah..ntah..tak tau dah...macam citer yang sama...bosan...


hari hari nak mengadap bende yang sama....nak kene buat bende yang sama....
tak adventurous langsung...
hati yang sepi...sesepi hati I/O Mary aka Michael Jackson..budak 2bulan yang ditinggalkan mak bapak...
i have lost all my senses...
aku dah 2minggu tak update laundry...i saw someone needed help but i did nothing...
i have lost interest in watching anime and manga..
i slept 9pm everyday....

i have lost my soul completely...i need something to rejuvenate... a new healthy me...

atarashi wanichan...



HELP!!!!!!....

Comments

zarina hmg said…
meh balik sini, sure tak bosannyer.....heh...heh...heh.... Take care, keje rerajin... :)

Popular posts from this blog

crush injury

Bleach Frenzy

just a ride